2011. július 12., kedd

Ima......

Ima a stressz elmulasztásáért


Szeretett Istenem, Michael (Mihály) Arkangyal, és Raphael Arkangyal! Úgy érzem, a stressz erősen megvisel, szükségem van a segítségetekre. Kérlek, szabadítsatok fel a nyomás alól, amit magamra helyeztem. Raphael, kérlek, boríts be gyógyító energiáddal, hogy testem kigyógyuljon a stressz következményeiből. Michael (Mihály), kérlek, szüntesd meg a negatív, félelmekkel telt gondolatok hatásait, a kötelékeket, amelyek kimerítenek engem. Kész vagyok elengedni minden önbüntető szokásomat, idősürgetést, és minden olyan hiedelmemet, amely stresszel telt helyzetekhez vezet. Tudom, hogy igazából elegendő időm és energiám van, és kérlek, segítsetek, hogy ezt mostantól meg is tudjam élni. Köszönöm. Ámen. 



Ima egy új munkahelyért


Szeretett Teremtőm!

Tudom, hogy útmutatást adsz nekem egy új munkahely megtalálásához, és kérlek, segíts, hogy észrevegyem az ajtókat, amelyeket most nyitsz meg előttem. Kérek nagyon világos, és egyértelmű jeleket, melyek elvezetnek engem az új munkahelyemhez, ahol tehetségemet és érdeklődésemet értelmesen kamatoztathatom. Kérlek, segíts, hogy tudatában legyek annak, hogy megérdemlek egy csodálatos új munkahelyet, és nyugtasd meg a bennem lévő idegességet az interjúk alatt. Kérem, az Angyalok segítsenek önbizalmam és bátorságom megerősítésében, és segíts, hogy abban a biztos tudatomban legyek, hogy segítesz nekem. Ámen. 





Mindenkinek aki fentről vigyázz rám.
Azt hiszem elfelejtettem mennyei életcélomat, és kérem a segítségeteket, hogy visszaemlékezhessek arra, miért jöttem el ide ez alkalommal.
Kész vagyok elengedni minden félelmet, ami megakadályoz abban, hogy visszaemlékezzek életcélomra, a sikertől és bukástól való félelmet is beleértve.
Tudom, hogy képes vagyok betölteni feladatomat, és kérem a folyamatos vezettetést, hogy megtaláljam azt az utat, amelyen örül a szívem. Kérlek, segíts felismernem a különbséget az öröm és a félelem között, hogy értelmes cselekedeteimmel szolgálhassak másokat, és örömet hozhassak önmagam számára. Köszönöm.

Dr. Doreen Virtue.  Angyalokkal Gyógyítás

1 megjegyzés: